Keresés méret szerint
Nokian autógumik

Nokian gumi

A Nokian egy vezető gumiabroncs-gyártó cég, amely 1934-től van jelen az északi országokban. Üzemei a finnországi Nokiában és az oroszországi Vsevolozhski-ban működnek. A Nokian valódi hírnévnek örvendő, megkerülhetetlen piaci szereplő a téli gumik szegmensében. Fő felvevő piacai azok a térségek, ahol az északi országokéhoz hasonló zord, változékony éghajlati viszonyok, szélsőséges időjárási körülmények uralkodnak, amelyek, mint például a hóesés, valódi kihívást jelentenek az autógumiknak. A Nokian a gumiabroncsok széles választékát fejlesztette ki, amely Európa-szerte, 900 hivatalos értékesítési ponton áll az ügyfelek rendelkezésére.

A legkelendőbb profilok

Autó / Személyautó gumik

4x4 / SUV gumik

Haszonjármű / Furgon gumik

4 évszakos

A(z) Nokian márka technológiája

Csendes Barázda Design

Csendes Barázda Design
A vezetési kényelem optimalizálását a Silent Groove Design innováció célozza meg, amely a hosszanti gumi blokkok falain található, ahol gömb alakú üregek, amelyeket golf labdára stilizáltak, felelnek a légmozgás szabályozásáért. Ezenkívül megállítják a keresztirányú bordák szélén kibocsátott hangokat és a kellemetlen sípolások kibocsátását. Ennek eredményeként a kabinban lévő zajok, valamint a külső gördülési zaj jelentősen csökken. Végül a vezetés csendesebb és annál kellemesebb. A Silent Groove Design hűti is a gumiabroncs felületét, csökkentve az aerodinamikai reakciót, ami viszont növeli az elhasználódás ellenállását és a kilométert.

NOKIAN INTELLIGENS UHP SZILÍCIA

NOKIAN INTELLIGENS UHP SZILÍCIA
A futófelület Nokian Intelligent UHP Silica összetétele optimálisan kialakított, hogy képes legyen intenzív használatra és nagy sebességekre. Ennek a gumi molekuláris láncainak és a szilícium-részecskéknek az összekapcsolása eredményezi azt a különösen erős keveréket, amely megőrzi rugalmasságát. Állandóan képes ellenállni a nagy hőmérséklet-ingadozásoknak, és fokozza a tapadást nedves útburkolaton, bármikor a nap folyamán, tavasztól őszig. Az úttal való kapcsolat ideális, és nem engedélyez semmilyen eltérést, függetlenül a körülményektől.

INFORMÁCIÓS ZÓNA

INFORMÁCIÓS ZÓNA
Az Info terület, amely egy Nokian gumiabroncs oldalán található, növeli a biztonságot a helyzet és a nyomás jelzők megjelenítésével. Így meg lehet jelölni a helyzetet a gumiabroncsok cseréje során, valamint a helyes felfújási nyomást. Új információ is rögzíthető ezen a területen, ez a felnikön lévő csavarok meghúzásának nyomatéka. A UHP sport gumiabroncsok többsége alumínium felniken van felszerelve, amelyeknél a csavarok meghúzása fokozott figyelmet igényel. Ez megnövelt biztonságot jelent a felhasználó számára, mert a csavarokat a helyes nyomatékon kell meghúzni, és minden 100 vagy 200 kilométer után újra meg kell húzni.

HYDRO BARÁZDOK

HYDRO BARÁZDOK
A belső vállhoz legközelebb eső hosszanti borda nagy mélységű Hydro ferde barázdákkal van csíkozva a gumiabroncs stabilitásának növelése érdekében. Ezek a barázdák javítják az aquaplaning elleni védelmet, mivel több vizet gyűjtenek össze a talajról és a nagy kerületi barázdák felé irányítják.
Ez az innováció megtalálható a külső vállhoz legközelebb eső fő bordán is. Ezek a széles barázdák nagyobb biztonságot nyújtanak esős körülmények között és jelentősen csökkentik a csúszás kockázatát nedves aszfalton.

FŐ BARÁZDÁK SIMÍTVA

FŐ BARÁZDÁK SIMÍTVA
A gumiabroncs fő barázdái simítottak, ami nem csak eleganciát kölcsönöz neki, hanem nagy képességet is biztosít a víz hatékony elvezetésére az útról. A bordák barázdái, amelyek ezekbe a fő csúszó barázdákba torkollnak, növelik a gumiabroncs általános barázdáinak térfogatát és segítenek ellensúlyozni az aquaplaning lehetőségét.

TISZTÍTOTT OLAJOK

TISZTÍTOTT OLAJOK
A Nokian Tyres-nél minden gumiabroncs csak tisztított olajat használ, és a gyártás során semmilyen toxikus vagy karcinogén vegyi anyagot nem integrálnak. A gumiabroncs-gyártók környezetbarát vezetőjeként a Nokian az alacsony aromatartalmú tisztított olaj használatának úttörője. Ennek ellenére a biztonsági teljesítménye, különösen a gumiabroncs nedves talajon való tapadása, kiváló, függetlenül az évszaktól.

KOPÁS ÉS AQUAPLANING MUTATÓ

KOPÁS ÉS AQUAPLANING MUTATÓ
A gumiabroncsban kopásjelző (DSI) található, amely lehetővé teszi a maradék barázdák mélységének megismerését. Ez az jelző milliméterben kifejezett számok sorozatából áll, amelyek a futófelületre vannak írva. Minél jobban kopik a futófelület a kilométerek során, annál inkább elhalványulnak ezek a számok. A gumiabroncsban van egy második jelző is, amely tájékoztat az aquaplaning veszélyéről. Egy cseppet helyeznek el a középső blokkon, 4 mm-re a barázdák aljától. Amikor ez a csepp elhalványul a gumi kopása miatt, akkor itt az ideje a gumiabroncsok cseréjének, mert nagy az aquaplaning veszélye.

CROSS-BLOCK LAMELLA

CROSS-BLOCK LAMELLA
A Cross-Block mintázatok a gumi központi részén úgy vannak kialakítva, hogy két irányban működjenek. A Cross lamellák, amelyek a külső váll közelében találhatók, erős peremet képeznek, amely stabilitást biztosít bármilyen körülmények között. A Cross lamellák, amelyek a belső váll közelében találhatók, egy artikuláltabb peremet képeznek. Finomabb kapcsolatot biztosítanak az úttal, csökkentik a gördülési reakciót és a zajintenzitást. A barázda térfogatán és a Cross lamella dőlésszögén finomhangolás történt, amely ferde szöget képez a peremmel. Amikor az út nedves, a Cross lamella tárolja az úton lévő vizet és maximalizálja annak elvezetését a fő barázdákba, így fokozva az aquaplaning megelőzését.

PIKKSZEMCSÉS BARÁZDÁK

PIKKSZEMCSÉS BARÁZDÁK
Az eső az a meteorológiai állapot, amely a nyári utakon bekövetkező balesetek többségéért felelős. A jármű irányításának elvesztésének kockázata hatalmas mértékben növekszik, amikor hirtelen kitör egy vihar. A gumiabroncsok tapadásának hiányát gyakran hibáztatják, mert ez felelős az aquaplaning jelenségért. Ezért a Nokian Tyres nyári gumiabroncsokon tűszerű bordákat tervezett, amelyek növelik a tapadást nedves úton és ellensúlyozzák az aquaplaningot veszélyes csapadék esetén. Ezek a tűszerű barázdák a belső vállon található fő keresztirányú barázdákban helyezkednek el. Ezeknek a barázdáknak a megnövekedett száma lehetővé teszi, hogy ezek az elliptikus bemélyedések nagy mennyiségű vizet tároljanak. Ez az ötlet a gumiabroncsnak megfelelő tapadást biztosít, még akkor is, ha az idő múlásával kopik a gumiabroncs. Minél több gumi tűnik el, annál nagyobb lesz a tűszerű barázdák térfogata, amelyek alja kiszélesedik.

TÁMASZ A VÁLLAKON

TÁMASZ A VÁLLAKON
Az oldalvonalat szegélyező hosszanti barázda 20 fokos szögben helyezkedik el az oldalsó bordákkal. Ezek a barázdák híresen jó úttartást biztosítanak kanyarodás, irányváltoztatás, vagy akár alulkormányzás vagy csúszás esetén.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
A Nokian Twin Trac Silica egy gumi keverék, amely természetesen természetes gumiból, de szilíciumból és repceolajból is készül. A részecskék eredeti eloszlása optimális tapadást biztosít a guminak a hóban és az esőben. Ez az úttörő keverék továbbfejleszti a vezetés stabilitását és a gumiabroncs kopására adott reakciót. A felhasznált anyagok minősége és mennyisége megőrzi a gumiabroncs kiváló téli tapadási teljesítményét, még intenzív hőmérséklet-változás vagy nagyon sok kilométer megtétele után is. A jármű fogyasztása jelentősen csökken a gördülési ellenállás drasztikus csökkentésével.

NOKIAN ARAMID OLDAL

NOKIAN ARAMID OLDAL
A gumiabroncs oldalfalában egy olyan anyag található, amelyet repülőgépiparban és katonai célokra használnak, rendkívül ellenálló aramid rostokból álló szakaszos szálak. Ezek a szálak rendkívül megerősítik a gumiabroncs oldalát, így sokkal jobban ellenállnak a támadásoknak és a vágásoknak.

A TÖBBRÉTEGŰ SZERKEZET

A TÖBBRÉTEGŰ SZERKEZET
Egy többrétegű szerkezetű abroncsban a különböző gumikeverékek használata adja az abroncsnak a különböző jellemzőit. A Nokian Intelligent UHP Silica futófelületi gumiréteg lehetővé teszi a legjobb kapcsolatot az úttal minden helyzetben, és arra tervezték, hogy maximális teljesítményt nyújtson intenzív használat mellett, valamint nagy sebességnél.
A köztes rétegbe integrált keverék alacsony molekulatömegű nanoszilikátot tartalmaz. Ezzel az eredeti és innovatív összetevővel valóban gyorsabb irányváltozásokat tapasztalunk, mint a hagyományos keverékekkel.
Ami az alsó réteget illeti, rendkívül merev gumikeveréke csökkenti a gördülési ellenállást, ami jelentősen csökkenti a hőt, növeli az öregedési ellenállást, csökkenti az energiafogyasztást és csökkenti a környezetre káros toxikus kibocsátásokat.

KÉT PÁLYÁS TÁMOGATÁS

KÉT PÁLYÁS TÁMOGATÁS
A külső vállon található dupla padka támogató rendszer akkor játssza a szerepét, amikor intenzív vezetés folyik: a szerkezet merevvé válik, mivel a blokkok egymáshoz simulnak, ezáltal precíziót biztosítva a kormányzásban. Ezzel szemben, ez a támogatás sokkal kevésbé intenzív a szokásos vezetés során, ami csökkenti a gördülési reakciót és ennek következtében a jármű fogyasztását. A váll területét továbbá a bordák oldalainak 20 fokos szöge is támogatja. Ez további stabilitást biztosít a guminak, főként kanyarokban, irányváltás során, valamint hirtelen manőverezés esetén, hogy elkerüljünk egy akadályt.
LiveChat
Whatsapp Messenger