A Dunlop márka a gumiabroncs-ipar területén világszerte elismert, 1888-ban jött létre John Boyd Dunlop levegővel töltött abroncsának feltalálása révén. Ez a jelentős innováció egy hosszú, technológiai fejlődésben gazdag történet kezdetét jelentette.
Több mint 130 éve a Dunlop egyedülálló szakértelmét bizonyítja, amit a 2014-ben bevezetett Noise Shield technológia is szemléltet. Ezt az eljárást azért fejlesztették ki, hogy a jármű gördülési zaját a felére csökkentsék, így is hangsúlyozva a márka folyamatos elkötelezettségét az innováció iránt.
A Dunlop hírnevének megalapozása már régen megtörtént. A márka több mint 30 gyártónál szerepel több mint 500 eredeti felszerelésben. Teljes körű abroncsválasztékot kínál, amely minden járműtípushoz igazodik, a városi kisautóktól a sportautókig és a szedánokig. A Dunlop a nyári és a téli szegmenseket is lefedi, így minden vezető igényének megfelel.
Ma a Dunlopot a Sumitomo Rubber Industries közösen birtokolja, és továbbra is erősíti páratlan minőségéről és innovációjáról szóló hírnevét. Világszerte számos gyártóüzemmel és stabil forgalmazói hálózattal rendelkezik, így kiváló helyzetben van, hogy kiszolgálja nemzetközi ügyfélkörét.
A Dunlop filozófiája egyszerű: semmi sem fontosabb annál, mint hogy tökéletes összhangot teremtsünk a vezető, a gépjármű és az út között. Ezért a márka széles gumiabroncskínálattal rendelkezik, amely bármilyen igényt és vezetési stílust kielégít, egyesítve a kényelmet, az egyensúlyt, a tartósságot és a hosszú távú használhatóságot. A Dunlop így ideális választás azoknak a vezetőknek, akik a legjobb gumiabroncsmárkát keresik.