A Haida márka széleskörű gumiabroncs-kínálatáról ismert. Három fő abroncskategóriát kínál, amelyek 25 sorozatban és több mint 1000 változatban és specifikációban érhetők el. Ezek a termékek lefedik a legtöbb kereskedelmi jármű és személyautó gyakori modelljét.
A Haida teljesen acél radiál abroncsai két fő típusban jelennek meg: rövid távú, közepes és rövid távú, közepes és hosszú távú, hosszú távú, valamint bányászati termékek. A félacél radiál abroncsok több terméket foglalnak magukba, köztük a PCR, SUV, UHP és ST sorozatokat. A diagonál abroncsok között megtalálhatók a Jintianfu abroncsok, az építőipari abroncsok, a bányászati abroncsok, az ipari abroncsok és a mezőgazdasági abroncsok.
A Haida jelenlegi autógumi-gyártási kapacitása évi 12,2 millió szett. Ebbe beletartozik az évi 10 millió szett félacél radiál abroncs személyautókhoz, az évi 1,5 millió szett teljesen acél radiál abroncs haszongépjárművekhez, valamint az évi 1 millió szett diagonál abroncs kereskedelmi járművekhez. 2021-ben a Haida árbevétele elérte az 5,45 milliárd RMB jüant.
A Haida olyan alapvető értékeket vall, mint az ügyfél az első, a kiválóságra való törekvés, az emberközpontúság és a hosszú távú nyereség. A vállalat filozófiája szerint a piac az alap, a fejlődés a kulcs, és az innováció a lélek. A vállalkozói szellem a Haida iránti lojalitásban és a soha fel nem adás elszántságában nyilvánul meg. A Haida fejlesztési stratégiájának célja a gumiabroncs-ipari lánc kiépítése, az alapvető versenyképesség javítása és egy évszázados iparág megteremtése a Haida számára.