
Az E-07 nagyon népszerű változatának továbbfejlesztett változata. Az E-07+ kifejezetten nagy terepmotorokhoz lett kifejlesztve, a célja a motor és a gumiabroncsok egyidejű jó működése. Egy kissé módosított futófelületi mintának köszönhetően a gumiabroncs javított off-road és úton való vezetési teljesítményt nyújt. A nagyobb gomb design nagy nyitott teret biztosít a futófelületi blokkok között a homok, sár és víz elmozdításához az érintkezési területről, miközben elegendő gumi marad érintkezésben az úttal a gumiabroncsok forgása során. A módosított futófelületi minta 50/50 tartósságot biztosít ennek a gumiabroncsnak, és nagy tapadást mindenféle terepen, valamint nedves felületeken.
A termék értékeléséhez előzetesen rendelést kell leadnia. Tájékoztatjuk, hogy a webhelyen hagyott véleményeket ellenőrzési eljárás alá vetik. A vélemények csak időrendi sorrendben vannak rangsorolva.
Jó futás vegyes használat mellett . Aszfalt s terep .
Mint a hátsó, kiváló gumiabroncs helyes irányítással az aszfalton kívül. Megnyugtató száraz talajon, inkább a határon, ha a talaj nedves. 13500 km után 60%-os kopás, a gumiabroncs nagyon nagy sebességnél az autópályán enyhe mozgásokat idéz elő a kormányon. Határait a homokban (kicsit) és különösen a sárban találja meg.
Nagyon jó és csendes gumiabroncs.
Nagyon jól működik terepen és úton egyaránt. Legyen óvatos nedves úton.
Jelenleg egy új azonos abroncsot nézek, 8000 kilométert vezettek, kb. 10 maradt. Sokáig tart. Azonban a megtett út közel felét aszfalton tették meg - tovább tartott, mint amire számítottunk.
Kiegészítésként az 2022.08.27-i véleményemhez: A gumikat lecserélték, mert 1,6 mm volt a futófelület mélysége. Hátsó gumi kilométeróra-állása cserékor: 22000 km. Elülső gumi kilométeróra-állása cserékor: 28000 km. Most ugyanazok a gumik vannak újra alá szerelve.
A gumiabroncsok meggyőzőek minden területen, nedves, száraz, út, terep, hosszú élettartam.... mindig újra
Nagyszerű gumiabroncs
Tökéletes abroncsok mind off-roadhoz, mind aszfalthoz.
Nagyon jó !