A Pirelli Diablo Rosso IV kifejezetten úgy lett kialakítva, hogy a Supersport hátsó gumik sztárja legyen mindenféle motorhoz, annak típusától, méretétől és a motoros igényeitől függően.

A Pirelli Diablo Rosso IV kifejezetten úgy lett kialakítva, hogy a Supersport hátsó gumik sztárja legyen mindenféle motorhoz, annak típusától, méretétől és a motoros igényeitől függően.
Két szállítási lehetőség közül választhat rendelése leadásakor:
Szállítás az Ön által megadott címre: elviheti a gumikat egyik partnerünk központjába a szerelési szolgáltatás elvégzéséhez.
Szállítás egy szerelőállomásra: a partnerünk kapcsolatba lép Önnel rendelése beérkezése után, hogy időpontot egyeztessen és elvégezze a szerelési szolgáltatást.
A partnerek díjai a rendelés leadásakor jelennek meg. Így választhatja a legelőnyösebb és legkényelmesebb opciót.
A termék értékeléséhez előzetesen rendelést kell leadnia. Tájékoztatjuk, hogy a webhelyen hagyott véleményeket ellenőrzési eljárás alá vetik. A vélemények csak időrendi sorrendben vannak rangsorolva.
A gumik jók, általában a kopás két hátsó és egy első gumit érint. Ezeknél, amikor cseréli a hátsókat, az elsőt is cserélni kell, különben egy idő után a vászonig kopik.
A biztonság és a teljesítmény sajnos nem jár együtt a hosszú élettartammal, de nem baj! Ha ésszerűek lennénk, nem motoroznánk... Micsoda öröm ez a gumiabroncs, tiszta élvezet!!! És köszönöm a CENTRALE PNEUS-nak a verhetetlen árakat és a kiváló szállítási időket!
Gyors szállítás és jó ár. Kiváló.
TIP-TOP !!! 👌
Legjobb a sportos vezetésnél kis kanyargós utakon, de máshol is megállja a helyét. Nagyon jól megáll. Melegen a gumi olyan, mintha az aszfalthoz lenne ragasztva, a tapadás hihetetlenül jó. Tiszta visszajelzést is ad az útról. Esőben a gumi a szükséges szinten teljesít tapadás szempontjából, de nem éri el a Michelin szintjét. A gumik gyorsabban kopnak, mint a Michelin. Ezeket legkésőbb 10 000 km-nél ki kell cserélni.
Kiváló ár, szupergyors szállítás, a gumiabroncs már alacsony hőmérsékleten is működik, és meglepetések nélkül teljesít nagyon magas szinten. A kopás jó körülbelül 1000 km után. A versenypályára csak részben lesz alkalmas, legalábbis a Streetfighteren.
Magas kanyarstabilitás, könnyebb dőlni a tető alakú keresztmetszet miatt
A gumi igazán meggyőzött, remekül vezethető az úton, még esőben is nagyon jó. Még nem tudok semmit sem mondani az összes megtett kilométerről, de közel 1500 km alig észrevehető extrém sportos vezetési stílussal.
Kiváló tapadás, sportos vezetésnél, bármiféle furcsa viselkedés nélkül. Mindig ugyanazokat szereljem fel.
Ez már a modell 3. hátsó gumiabroncsa, és nem tudok panaszkodni. Tökéletesen tart, soha nem fordult elő, hogy a gumi elengedett volna. A végére kissé gyorsabban elveszti a mintázatot.
Személyes adatainak védelme kiemelten fontos számunkra.
Nagy jelentőséget tulajdonítunk az Ön által megosztott összes információ bizalmasságának és biztonságának.
Az egyik legfontosabb prioritásunkként szigorú intézkedéseket vezettünk be adatainak védelme érdekében.
Ezért arra kérjük, hogy tekintse meg részletes adatvédelmi irányelveinket, ahol megtalálja az összes információt személyes adatainak gyűjtéséről, felhasználásáról és védelméről.
Elkötelezettek vagyunk az Ön magánéletének tiszteletben tartása és adatainak legnagyobb gondossággal történő kezelése iránt.