Forradalmi teljesítmény minden időjárási körülményre
Az iON FlexClimate gumiabroncsot úgy tervezték, hogy minden időjárási körülményben kiválóan teljesítsen, kifejezetten elektromos járművekhez igazítva. Total Low-Noise technológiával rendelkezik, amely habtechnológiát alkalmaz az úti zaj eloszlatására és az ütődések elnyelésére, így ideális akkumulátoros elektromos járművekhez és plug-in hibrid járművekhez.
A termék értékeléséhez előzetesen rendelést kell leadnia. Tájékoztatjuk, hogy a webhelyen hagyott véleményeket ellenőrzési eljárás alá vetik. A vélemények csak időrendi sorrendben vannak rangsorolva.
Ennek az abroncsnak az egyetlen problémája az általa okozott fogyasztás: 20%-kal magasabb, mint a Michelin CrossClimate 2 esetében. Egyébként nagyon csendes, jól fékez, stabil, és tartósabbnak tűnik, mint a fent említett Michelin. Másrészről a szállítási idő elfogadhatatlan: a kifizetett rendelés után több mint két hét telt el, öt sürgető értesítés ellenére. Ugyancsak elfogadhatatlan, hogy NINCS telefonos ügyfélszolgálatuk; panaszt csak e-mailben vagy WhatsAppon lehet tenni. Valószínűleg ez volt az első és az utolsó vásárlásom Önöktől.
Teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak.
Tökéletesen illik egy Skoda Enyaqhoz. Halk, tartósnak tűnik. Sok apró kavicsot szed fel a futófelületbe.
A HANKOOK ION FLEXCLIMATE az első 2500 kilométer során, amióta megvettem, nagyon kellemes meglepetést okozott. Általában hajlamos vagyok az adott évszakhoz vagy vezetési stílushoz illő gumikat felszerelni, mivel ezek még az utolsó kis plusz teljesítményt is kihozzák. De ha már négyévszakos abroncsról van szó, tudni kell a vezetési módot is ehhez igazítani. Kutatás közben azonban feltűnt, hogy a nagyobb gumiabroncs-tesztelő szervezetek eddig nem indították a Hankook ION Flexclimate-ot a négyévszakos összehasonlító versenyeken. Néhány összehasonlító tesztet ugyan találtam, de mindig csak 1:1 felállásban. Egy Ford Fiesta ST MK8-at vezetek, amely csúcsban gond nélkül átlépi a 240 km/h-t. A Hankook eddig minden időjárási körülmény és sebesség mellett kiváló tapadást, sávváltási stabilitást, ezzel együtt biztonságot nyújtott. Volt száraz, erősen nedves, valamint havas és jeges út is. Néhány takarékos menetet is teljesítettem; például Köln–Bréma, kb. 320 km, legfeljebb 120 km/h-val, 5,7 l/100 km átlagfogyasztással. Itt különösen a fogyasztásra és a zajszintre figyeltem, és el kell mondanom, hogy a Hankook ION Flexclimate rendkívül halk, nagyon kellemes! Ez a gumi számomra egyértelmű vételi ajánlás. Remélem, a Hankook még tovább tudja fejleszteni, de a jelenlegi abroncs már most is remek szintet képvisel. Le a kalappal, HANKOOK!
Nagyon csendes gumik