A Bridgestone gumiabroncsokat Japánban gyártják. A Bridgestone gumik az innovatív technológiát és az elismert szaktudást ötvöző gyártási folyamatnak köszönhetik kitüntetett helyüket a piacon. A cég 1931-ben alakult.
2007-től 2010-ig a Bridgestone volt a Forma-1 kizárólagos abroncs-beszállítója, s ezzel úgymond nemesi rangra emelkedett. A jó teljesítményükről és ütéssel szembeni kiváló ellenálló képességükről híres Bridgestone gumiabroncsokat többek között olyan neves autómárkák is használják, mint a BMW, az Audi, a Mercedes, a Porsche vagy a Ferrari.
A Bridgestone a Runflat, más néven defekttűrő gumi feltalálásának is köszönheti hírnevét. A forradalmian új gumiabronccsal defektet követően is lehet gurulni.
Böngésszen át széles körű Bridgestone modelljeink között, és találja meg azt, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek. Élvezze a legjobb árakat teljes választékunkon!
A Bridgestone SACT technológiája két különböző gumiösszetétel kombinációját kínálja egy olyan kialakításban, amely garantálja a fokozott kopásállóságot (normál, egyenes vonalú vezetési körülmények között), valamint a vállak tapadását versenytárs nélkül a kanyarokban. Ez az a gumiabroncs, amire a sportvezetés rajongói vártak! Az Ön vezetési stílusából adódó kopással, a vállak ideális tapadását garantáló és a központi futófelületet, amely tovább tolja a kilométeróra határait, nehéz jobbat találni minőség/ár arányban!
A SACT technológia lehetővé teszi a futófelület központi részének, hogy több távolságot fedjen le kopás előtt, és sokkal tapadósabb vállakat mutasson. Ez a Cap & Base alárendelt réteggel van összekapcsolva, amely fejleszti a futófelület javított merevségét, ami kivételes teljesítményt nyújt tapadás és ütéscsillapítás tekintetében, bármilyen időjárás esetén.
A Silica Rich EX gumiösszetétel több szilíciumot tartalmaz, ami javítja az első abroncsok teljesítményét nedves körülmények között. Az RC Polymer technológiával kombinálva a szilícium hatásai megsokszorozódnak, és az abroncs élettartama növekszik.
A Bridgestone új OBF technológiája maximális merevséget biztosít, amely optimalizálja a csillapítást és a stabilitást nagy sebességnél. Ez a technológia sport és turisztikai vezetésre is alkalmazható. A Bridgestone OBF technológiájának szabadalomjogi jóváhagyása jelenleg folyamatban van.
A Bridgestone ma az egyetlen gyártó, amely az HTSPC technológiát alkalmazza, öt acél monofilamentet kombinálva egyetlen spirális övvel. Egy gumi réteg biztosítja a szálak szigetelését, amely garantálja az egyenletes és lineáris feszültséget, ami a maximális merevséget eredményezi. Legyen az út száraz vagy nedves, az HTSPC technológiát alkalmazó abroncsok jobb tapadással és javított kezelhetőséggel rendelkeznek a kontakt nyomás egyenletessége miatt. A monofilamentek védve vannak minden oxidációtól és minimalizálják a hő felhalmozódását, lehetővé téve a futófelület kopásának egyenletesebb romlását és a megtett kilométerek számának növekedését.
A Bridgestone újít a 3LC gumiösszetétel technológiáján, amely három rétegből áll. Két kemény összetételű réteg foglalja el a futófelület közepét, biztosítva a kiváló stabilitást a fékezésnél és a nagy kilométertartam elérésének biztosítékát. Egy lágy összetételű réteg van felszerelve a vállakon, hogy tökéletes tapadást generáljon a kanyarokban, bármilyen támadási szög esetén.
A NanoPro-tech™ összetétel gazdag szilíciumban, amelynek eloszlását az új keveréstechnológia javítja. A szerkezet és ezen összetétel tökéletes szövetsége lehetővé teszi a maximális tapadás elérését a kontaktzónában, hogy növelje a tapadást nedves talajon.
A Bridgestone keverék növelt szilícium-dioxid tartalmával növeli a hátsó kerék tapadását nedves úton, hibátlan manőverezhetőséget biztosítva.
A Cap&Base technológia egy lágyabb vegyületet kombinál a tetején a páratlan tapadás érdekében egy belső, merevebb vegyülettel, amely optimális abroncs merevséget garantál. Még a futófelület kopása esetén sem dörzsöl a belső vegyület az utat, így a tapadásvesztés nem lehetséges.
Egy további öv a Mono-spirális MS-BELT-hez képest lehetővé teszi a nyomás egyenletes eloszlását a talajjal érintkező felület egészén. Eredmény: nagyobb tapadás kanyarodás közben és jobb vezetési ellenőrzés.
A 3LC technológia javítja a gumiabroncs tapadóképességét a vállak oldalán, és meghosszabbítja a futófelület élettartamát. A futófelületet továbbá merevebbé teszi az alatta lévő Cap & Base réteg, ami hozzájárul tapadóképességének növeléséhez, valamint a sokkok elnyelő képességéhez, és kiváló általános teljesítményt nyújt bármilyen körülmények között.
A Bridgestone-nál a gumiabroncsok tervezése mostantól az automatizált 3D CTDM technológián keresztül történik. Ez az innovatív program 3D dinamikus szimulációkat hajt végre, és figyelembe veszi a gumiabroncs összes teljesítményértékét. Így az első gumiabroncsok mintázatai úgy vannak kialakítva, hogy optimalizálják a nagy sebességű stabilitást, miközben a rezgéseket a minimumra csökkentik. Az hátsó gumiabroncsok mintázatai esetében a nagyobb negatív arányok biztosítják a megfelelő tapadást és a kanyarokban szükséges stabilitást. A 3D CTDM technológia olyan gumiabroncs profilokat tervez, amelyek maximális hatékonyságot és nagyobb könnyedséget biztosítanak a szűk kanyarokban. Az egyenletes érintkezési nyomás biztosítása érdekében, függetlenül a támadási szögektől, a maximális tapadást az optimális oldalirányú merevség garantálja.
Az RC Polymer technológia lehetővé teszi a gumi keverék számára a szilícium egyenletes eloszlását. A gumiabroncs futófelülete rugalmasabbá válik, ami nagyobb felületi érintkezést eredményez a talajjal, a hőmérséklettől függetlenül. Az RC Polymer csökkenti a keverék molekulái közötti súrlódást, ami csökkenti a gördülési ellenállást, és ezáltal a fogyasztást is.