Keresés méret szerint
Bridgestone motorgumik

Bridgestone motorgumi

A Bridgestone gumiabroncs-gyár különösen nagy figyelmet fordít a motorgumi-gyártásra. A cégóriás az 1960-as évek óta gyárt motorkerékpár gumikat. Manapság a francia piacon kínált új motorok 30%-ánál Bridgestone gumit alkalmaznak eredeti gyári szerelésű abroncsként.

A japán gyár minden törekvése arra irányul, hogy emelje a gumiabroncsok minőségét és fokozza teljesítményüket annak érdekében, hogy a motorosok elvárásainak teljes mértékben megfeleljen. Legutóbbi kezdeményezése a Battlax T30 motorgumival:

A japán gyártó 100 motorost toborzott a teszteléshez. A célkitűzés: reális körülények között próbára kívánja próbára tenni új gumiabroncsát annak érdekében, a mindennapi motorosoknak az optimális minőség garanciáját nyújthassa.

A legkelendőbb profilok

Túra / Sport

Robogó

Enduro

Trail

Verseny / Pálya

Cross / Trial

Custom

A(z) Bridgestone márka technológiája

DBC (Javított kezelhetőség)

DBC (Javított kezelhetőség)
A Battlax BT-012SS hátsó abroncsok forradalmi kialakítást követnek, amely dupla övvel rendelkezik. Az egyrétegű övet kiegészíti egy öv minden vállnál. Ez a kialakítás garantálja a szép tapadást a kanyarokban, összekapcsolva a páratlan kezelhetőséggel és ütéselnyeléssel. Ráadásul a futófelület központi része szabadon hagyva, ami stabilabbá teszi az egyenes vonalú vezetést.

MS-BELT (Kevesebb felgyülemlett hő és nagyobb stabilitás)

MS-BELT (Kevesebb felgyülemlett hő és nagyobb stabilitás)
Minden hátsó Battlax gumiabroncs egyrétegű öv szerkezettel rendelkezik. Ez egy folyamatosan tekercselt aramid szalagot jelent, amely a gumiabroncs teljes kerületén fut. A szalag egyedisége kizárja a rétegek átfedését, hegesztést vagy csatlakozást, és ismeretlen könnyedséget biztosít a standard keresztöv szerkezettel szemben. Az egyrétegű öv drasztikusan csökkenti a gumiabroncs forgása során keletkező bármilyen felmelegedést. Ennek eredményeként növekszik a stabilitás és javul az ütéscsillapítás hatékonysága.

5LC (Maximális tapadás kanyarodás közben)

5LC (Maximális tapadás kanyarodás közben)
A Bridgestone MotoGP mérnökeinek zseniális elméjéből származó 5LC technológia a hátsó abroncsoknál 5 réteget és 3 különböző gumi komponenst ötvöz. : A futófelület közepénél a stabilitást és az élettartamot egy kemény komponens biztosítja, a vállaknál pedig egy közepes gumi biztosít hihetetlen tapadást, végül a külső rész pedig extrém tapadást biztosít a kanyarokban egy magas tapadású komponensnek köszönhetően. Összefoglalva, egy innovatív technológia egy lélegzetelállító élmény szolgálatában!

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Bridgestone kizárólagos technológiája a gumiabroncsok fejlesztéséhez, amely lehetővé teszi a gumiabroncsok érintkezési felületének viselkedésének mérését és vizualizálását valós vezetési körülmények között. Korábban a gumiabroncsok fejlesztése szimulációk elvégzését, prototípusok készítését és laboratóriumi mérések, valamint valós járműtesztek alkalmazását jelentette a teljesítmény ellenőrzésére. Az ULTIMAT EYE™ laboratóriumi körülmények között reprodukálja a valós járművel megegyező nagy sebességű vezetési körülményeket, ami lehetővé teszi a gumiabroncsok érintkezési felületének viselkedésének vizualizálását. A korábbi valós járműtesztek mellett ez lehetővé teszi a nagy pontosságú elemzést és a teljesítmény ellenőrzését szilárd tudományos alapon. A világ legigényesebb autó- és motorversenyeihez kifejlesztett technológiát alkalmazva a mérő- és elemzőberendezés akár 400 km/h sebességet és akár 60 fokos dőlésszöget is képes kezelni.
LiveChat
Whatsapp Messenger