A Falken gumiabroncsokat a Sumitomo Rubber Industries gyártja Japánban
az amerikai Goodyear csoporttal együttműködve. Az első Falken abroncs 1983-ban látott napvilágot, és kimagasló teljesítményével, innovatív tulajdonságaival vitathatatlan elismerést vívott ki magának a gumiabroncs-ágazatban. A Falken minden igényt kielégítő, első osztályú abroncsokat kínál. A termékek fejlesztésénél a Falken különös gondot fordított arra, hogy a fogyasztóknak kitűnő ár/érték arányt biztosítson.
A Falken abroncsok összessége a sport-gumik kategóriájába tartozik, és a szilárd elkötelezettség folytán, amelyet a Falken az autósport területén tanúsít, valamennyi termékhez rendkívül pozitív kép társul. A Falkennél a gyártást a legszigorúbb minőségi követelményeknek vetik alá. Minden gyártási hely ISO 9001 minősítéssel rendelkezik. A Sumitomo csoport üzemei egyébként egytől egyig környezetközpontú irányítási rendszert működtetnek, és ennek megfelelően ISO 14001 minősítéssel rendelkeznek.
Böngésszen át széles körű Falken modelljeink között, és találja meg azt, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek. Élvezze a legjobb árakat teljes választékunkon!
A FALKEN nemrégiben fejlesztett ki egy technológiát, amelyet a nagyon magas pontosságú lapos futású abroncsok gyártására alkalmaznak. Ezt a rendszert NEO-T01-nek nevezik, minden abroncsot egy "former" nevű fém magból terveznek, amelynek mérete és formája pontosan megegyezik a végső abroncséval. Ennek a folyamatnak a sajátossága, hogy egy "szalag" technikát alkalmaz, amely az abroncs részeit, a futófelületet és az oldalt, átfedés vagy illesztés nélkül körbeveszi. A vulkanizáció során nem regisztrálnak deformációt, és az összes anyagot automatizált és számítógépesített módon szerelik össze. A NEO-T01 gyártási rendszer szinonimája a prémium abroncsok sorozatgyártásának szabályosságának, és ennek következtében a minőségének felülmúlhatatlanságának.
A járműben a zaj fő forrása a gumiabroncsok. A gördülésből származó hang meghaladja a motor vagy az aerodinamika hangját. Ennek oka a gumiabroncsokban lévő levegő rezgése, egy rezonancia jelenség miatt. A FALKEN mérnökei kifejlesztettek egy poliuretán hab alapú koncepciót, amely segít megszüntetni ezt a hangzavart. Egy belső rétegnek köszönhetően, amely bevonja a gumiabroncs belsejét, a rezgés, valamint a zaj csökken, akár tíz decibelnyit is. Ez a nagyon ellenálló technológia a gumiabroncs élettartama alatt működik, anélkül, hogy befolyásolná annak teljesítményét.
A gumiknál három alapvető tulajdonságot várunk el: a biztonságot, a kis gördülési ellenállást és a tartósságot. A Sumitomo Rubber Industries Ltd. csapatai mélyreható kutatásokat végeztek a gumi molekuláris szerkezetének területén annak érdekében, hogy optimalizálják a teljesítményét. Munkájuk során részecskegyorsítókat és szimulációs szoftvereket használtak. Így a gumik összetételében szereplő gumielemek molekuláris szerkezetét nanométeres pontossággal meg tudták figyelni. Elemzéseik középpontjában a gumi hőtermelése és annak szabályozásának módjai álltak. A hő, amely az energiaveszteség és így a gördülési ellenállás, valamint a felesleges üzemanyag-fogyasztás szinonimája, kutatásaik egyik tárgyát képezi. Ezek a molekuláris szerkezet pontos kutatásai vezettek a fejlett 4D-Nano Design technológia kifejlesztéséhez, amely javítja a gumi teljesítményét eső esetén, de akár öt százalékkal is csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a szokásos gumi kategóriákhoz képest.