Keresés méret szerint
Falken autógumik

Falken gumi

A Falken gumiabroncsokat a Sumitomo Rubber Industries gyártja Japánban az amerikai Goodyear csoporttal együttműködve. Az első Falken abroncs 1983-ban látott napvilágot, és kimagasló teljesítményével, innovatív tulajdonságaival vitathatatlan elismerést vívott ki magának a gumiabroncs-ágazatban. A Falken minden igényt kielégítő, első osztályú abroncsokat kínál. A termékek fejlesztésénél a Falken különös gondot fordított arra, hogy a fogyasztóknak kitűnő ár/érték arányt biztosítson.

A Falken abroncsok összessége a sport-gumik kategóriájába tartozik, és a szilárd elkötelezettség folytán, amelyet a Falken az autósport területén tanúsít, valamennyi termékhez rendkívül pozitív kép társul. A Falkennél a gyártást a legszigorúbb minőségi követelményeknek vetik alá. Minden gyártási hely ISO 9001 minősítéssel rendelkezik. A Sumitomo csoport üzemei egyébként egytől egyig környezetközpontú irányítási rendszert működtetnek, és ennek megfelelően ISO 14001 minősítéssel rendelkeznek.

A legkelendőbb profilok

Autó / Személyautó gumik

4x4 / SUV gumik

4 évszakos

Haszonjármű / Furgon gumik

A(z) Falken márka technológiája

NEO-T01

NEO-T01
A FALKEN nemrégiben fejlesztett ki egy technológiát, amelyet a nagyon magas pontosságú lapos futású abroncsok gyártására alkalmaznak. Ezt a rendszert NEO-T01-nek nevezik, minden abroncsot egy "former" nevű fém magból terveznek, amelynek mérete és formája pontosan megegyezik a végső abroncséval. Ennek a folyamatnak a sajátossága, hogy egy "szalag" technikát alkalmaz, amely az abroncs részeit, a futófelületet és az oldalt, átfedés vagy illesztés nélkül körbeveszi. A vulkanizáció során nem regisztrálnak deformációt, és az összes anyagot automatizált és számítógépesített módon szerelik össze. A NEO-T01 gyártási rendszer szinonimája a prémium abroncsok sorozatgyártásának szabályosságának, és ennek következtében a minőségének felülmúlhatatlanságának.

Csendes Mag

Csendes Mag
A járműben a zaj fő forrása a gumiabroncsok. A gördülésből származó hang meghaladja a motor vagy az aerodinamika hangját. Ennek oka a gumiabroncsokban lévő levegő rezgése, egy rezonancia jelenség miatt. A FALKEN mérnökei kifejlesztettek egy poliuretán hab alapú koncepciót, amely segít megszüntetni ezt a hangzavart. Egy belső rétegnek köszönhetően, amely bevonja a gumiabroncs belsejét, a rezgés, valamint a zaj csökken, akár tíz decibelnyit is. Ez a nagyon ellenálló technológia a gumiabroncs élettartama alatt működik, anélkül, hogy befolyásolná annak teljesítményét.

4D-NANO DESIGN

4D-NANO DESIGN
A gumiknál három alapvető tulajdonságot várunk el: a biztonságot, a kis gördülési ellenállást és a tartósságot. A Sumitomo Rubber Industries Ltd. csapatai mélyreható kutatásokat végeztek a gumi molekuláris szerkezetének területén annak érdekében, hogy optimalizálják a teljesítményét. Munkájuk során részecskegyorsítókat és szimulációs szoftvereket használtak. Így a gumik összetételében szereplő gumielemek molekuláris szerkezetét nanométeres pontossággal meg tudták figyelni. Elemzéseik középpontjában a gumi hőtermelése és annak szabályozásának módjai álltak. A hő, amely az energiaveszteség és így a gördülési ellenállás, valamint a felesleges üzemanyag-fogyasztás szinonimája, kutatásaik egyik tárgyát képezi. Ezek a molekuláris szerkezet pontos kutatásai vezettek a fejlett 4D-Nano Design technológia kifejlesztéséhez, amely javítja a gumi teljesítményét eső esetén, de akár öt százalékkal is csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a szokásos gumi kategóriákhoz képest.
LiveChat
Whatsapp Messenger