205/55 R16 91V M+S, Seal Inside - Módosítás

Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V M+S, Seal Inside

Kategória : Személyautó 4 évszakos
C B A 69 dB
4.0 /5 (103 vélemény)
Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V M+S, Seal Inside
Pirelli 205/55 R16 91V
69
Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V M+S, Seal Inside
C B A 69 dB
készleten

Ingyenes szállítás 72 órán belül

Ár/db 55 823 Ft

Jellemzők

Márka Pirelli
Modell Cinturato AllSeason +
Méret 205/55 R16 91V
Méret módosítása
Pluszok M+S, Seal Inside
Európai osztálybesorolás
C B A 69 dB
Kategória
Személyautó 4 évszakos
Vélemény
4.0 /5 (103 vélemény)

Leírás

A Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V (M+S, Seal Inside) a négyévszakos Cinturato™ továbbfejlesztéséből született. Télen és nyáron is nagy hatékonyság jellemzi.

Leírás
vélemény
Felszerelés

Irányított futófelület mintázat

Irányított futófelület mintázat
Kitűnő úttartás és fékezési teljesítmény nedves felületeken.

Új futófelület komponens

Új futófelület komponens
Ez az új hibrid eljárás nagyobb biztonságot nyújt nedves és havas utakon.

3D lamellás technológia

3D lamellás technológia
Jobb úttartás száraz talajon és a féktávolság rövidítése.

Seal Inside™

Seal Inside™
A Pirelli forradalmasítja a defekt utáni vezetést egy új generációs önjavító gumiabroncsok létrehozásával, amelyek biztonságot nyújtanak és lehetővé teszik az út folytatását defekt esetén is, miközben tökéletesen ellenőrzés alatt tartják az autót.
Valóban, a Seal Inside™ technológiával, egy olyan jármű, amelynek gumiabroncsát külső tárgy átszúrja, 85% -ban képes folytatni az útját, mert a légnyomás érintetlen marad. Ez a fejlesztés így kiküszöböli a defektes gumiabroncsban lévő nyomásvesztés miatt bekövetkező baleseti helyzetek nagy többségét.
Egy Seal Inside™ gumiabronccsal a defekt nem hagyja Önt cserben sehol: hazamehet, hogy kicserélje a gumiabroncsát, vagy közvetlenül egy szervizbe mehet.
Ez a Seal Inside™ technológia minden járműnél használható a gumiabroncs méreteitől függően.

1. fázis
A külső tárgyat, mint például egy szöget, a gumiabroncsban lévő tömítőanyag veszi körül.
2. fázis
Ha a tárgyat kipréselik, a tömítőanyag fokozatosan kitölti a tárgy által hagyott lyukat.
3. fázis
Amikor a tárgy teljesen kijön a gumiabroncsból, a lyuk teljesen kitöltődik és lezáródik, megakadályozva minden nyomásvesztést.
LiveChat
Whatsapp Messenger